طراحی فایل ها،بنرها وتیزر های تبلیغاتی فلش وگیف

هدف رضایت مشتری وبالا بردن سطح کیفی فایل مولتی مدیا ست

تعیین هدف تبلیغات

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ

تعیین هدف تبلیغات

اولین گام در تهیه یک بنر تبلیغاتی ، مشخص کردن اهداف تبلیغات است. این گونه تصمیمها غالبا تحت تاثیر تصمیمهای قبلی درباره ی بازار هدف، تعیین جایگاه در بازار و ترکیب عناصر بازاریابی قرار می گیرد. خط مشی تعیین جایگاه در بازار و ترکیب عناصر بازاریابی، تعیین کننده ی وظیفه ای است که اجرای آن در کل برنامه ی بازاریابی بر عهده ی تبلیغات خواهد بود .

1) تبلیغات آگاه کننده و اطلاع دهنده:

نظیر اطلاع رسانی درباره ی محصولی جدید، پیشنهاد استفاده های جدیدی از محصول، مطلع کردن بازار درباره ی تغییر در قیمت، شرح چگونگی کاربرد محصول، توصیف خدمات موجود، تصحیح برداشت های غلط و رفع شایعات، کاهش نگرانی و ترس مصرف کنندگان و ایجاد تصویری مثبت برای شرکت.

2) آگهی متقاعد کننده :

نظیر ایجاد ترجیحات برای مارک مشخص، تشویق به خرید مارک شرکت بجای مارک خریداری شده، تغییر استنباطهای مشتریان از ویژگی های محصول، ترغیب مشتریان به خرید « امروز » به جای « فردا » و ترغیب مشتریان به پذیرش فروشندگان شرکت در آینده.

3) آگهی یادآوری کننده :

نظیر یادآوری این موضوع به مشتریان که محصول ممکن است در آینده نزدیک مورد نیاز باشد، مانند شرکتهای بیمه، مانند تغییر دادن محل شرکت یا فروشگاه ها، یادآوری موقع خرید در زمان های خارج از فصل به مشتریان، حراجها و امتیازات، و حفظ یا تداوم ارتباط مشتری با محصول و شرکت.

 

·         هنگامی که محصول جدیدی به بازار معرفی می شود و هدف ایجاد تقاضای اولیه است، آگهی آگاه کننده بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

·         زمانی که رقابت افزایش می یابد و هدف ایجاد تقاضای انتخابی است، آگهی متقاعد کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

·         زمانی که محصولی در مرحله بلوغ قرار می گیرد و هدف این است که مصرف کننده درباره آن محصول به طور مداوم فکر کند، آگهی یادآوری کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

2

تعیین محتوای بنر

تبلیغات آنلاین تأثیر زیادی در مشهور شدن نام تجاری شرکت‌ها دارند. دیدن تبلیغات بنری یک شرکت از سوی مشتریان، چه با کلیک بر روی آنها همراه باشد و چه نباشد، در معروف کردن نام شرکت با هزینه‌ای اندک، نقشی باور نکردنی دارد، همچنین ارائه محصولات و خدمات تاثیر زیادی بر فروش و بازاریابی دارد.

انتخاب متون

1- شما باید لیستی از کلماتی که به نوعی با محصول یا خدمت شما مرتبط هستند را بنویسید. سوالاتی چون، محصول ما برای چه کسانی مناسب است؟ مزیت اصلی محصول ما چیست ؟ تفاوت محصول ما سایر رقبا چیست و … به شما کمک می کند.
2- از لیست خود کلماتی که اولویت بیشتر دارند را تعیین کنید. آنهایی که احتمالاً به محصول ارتباط بیشتری دارند، در ذهن می مانند و یا برای مشتری مهمتر هستند.
3- شعار تبلیغاتی را کوتاه انتخاب کنید، لزومی ندارد از برند خود در شعار تبلیغاتی استفاده کنید. بهترین شعارهای دنیا 5 کلمه بیشتر نیستند! شعارهای کوتاه تاثیر گذاری بیشتری بر مشتری دارد و بهتر در یاد می ماند.
4- توجه ! از کلمات تخصصی،صنعتی یا مفاهیمی که نیاز به تفکر و محاسبه برای ادراک دارند، استفاده نکنید !
شعار باید، کوتاه و قابل فهم باشد. شعار باید برانگیزاننده ی احساسات باشد.

انتخاب تصاویر

1- در بسیاری از موارد یک تصویر مناسب می تواند منظور و هدف شما از درج یک آگهی را به مراتب سریعتر و بهتر از چندین پاراگراف متن برساند. همچنین کاربران در اینترنت علاقه ای زیادی به مطالعه متون طولانی ندارند لذا بهتر است در تصویر انتخابی برای آگهی و محصولات خود دقت کنید.
2- سعی کنید تصاویر مرتبط با موضوع تبلیغتان باشد. در تصاویر مربوط به محصولات عکس محصول زاویه، نور و کیفیت مناسبی داشته باشد.
3- رنگ بندی تاثیر بسزایی در دیده شدن بنر شما دارد، در صورتی که مجموعه شما دارای رنگ سازمانی خاصی می باشد حتما آن را لحاظ کنید.
توجه به تاثیرات روانی رنگ ها و ارتباط و همخوانی آنها با موضوع تبلیغ هنگام انتخاب رنگ غالب در یک آگهی بسیار مهم است.

 

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
kamyar padidaran

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی