طراحی فایل ها،بنرها وتیزر های تبلیغاتی فلش وگیف

هدف رضایت مشتری وبالا بردن سطح کیفی فایل مولتی مدیا ست

چرا در مرورگرم نمی توانم بنر های تبلیغاتی فلش را مشاهده کنم؟

مرورگرها دارای افزونه ای (پلاگین - Plugin) به نام Flash Player هستند.
اگر شما نمیتوانید فایلهای فلش را مشاهده کنید، حتما این افزونه بر روی مرورگر شما نصب نیست.
هر مرورگر مانند Chrome، FireFox، Internet Explorer و... دارای افزونه های خاص خودشان هستند که شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت Adobe آن را دانلود و بر روی مرورگر خود نصب کنید تا مشکل نمایش داده نشدن فلش ها بر روی مرورگرتان برطرف شود.


چرا در مرورگر دستگاه Iphone, Ipad خود نمی توانم بنرهای فلش را مشاهده کنم؟

در مرورگر سافاری که بصورت پیش فرض بر روی دستگاه های شرکت اپل وجود دارند، امکان مشاهده فایل های فلش وجود ندارد.
برای این کار شما باید پلاگین مربوط به نمایش فلش را بر روی مرورگرتان نصب کنید تا قادر به مشاهده بنرهای فلش شوید. همچنین می توانید از برنامه های Skyfire Web Browser ویا Browse2Go Flash Video Web Brower نیز استفاده کنید.


بنر تبلیغاتی فلش با پسوند SWF. را چگونه روی کامپیوتر مشاهده کنم؟

برای دیدن فایل های SWF. بر روی کامپیوتر باید نرم افزار Flash Player را بر روی کامپیوتر خود نصب داشته باشید.
در غیر این صورت می توانید از نرم افزارهای پخش ویدئو مانند KM Player استفاده کنید، اما اگر این برنامه هم در دسترستان نبود فایل را با مرورگر اینترنت باز کنید. مشکلی که در این روش وجود دارد این است که شما فایل را در اندازۀ واقعی و کوچک خودش نمی بینید، بلکه آن را بزرگ و در اندازۀ صفحۀ مرورگرتان می بینید و به همین دلیل فایل درست اجرا نشده و شما تمام عکس ها و حرکات را بدون کیفیت و در حالت کٌند مشاهده می کنید.


چگونه اندازۀ بنر فلش ام را تغییر دهم؟

بنرهای فلش مانند عکس نیستند که بتوان آنها را به سادگی تغییر داد، بنرها تقریبا شبیه یک فایل ویدئویی هستند و تغییر دادن اندازۀ آنها نیازمند تخصص برای ویرایش کردن و تغییر اندازه می باشد.
در صورتی که شما به صورت دستی و از طریق کدهای HTML سایز بنر را تغییر دهید، فایل اندازۀ طبیعی و کیفیت خود را از دست می دهد.

چرا وقتی بر روی بنر تبلیغاتی ام کلیک میکنم به سایتم لینک نمی شود؟


فایل تبلیغاتی فلش SWF. را بر روی کامپیوترتان اجرا کرده اید و بر روی آن کلیک میکنید تا به سایتتان برود، اما این اتفاق نمی افتد چون Flash Player جلوی باز شدن لینک ها را بر روی کامپیوتر میگیرد و تنها در صورت بارگذاری فایل بر روی سایت می توانید به لینک بنر بروید.
اما اگر فلش تبلیغاتی شما بر روی سایت قرار گرفته و وقتی کلیک می کنید به سایتتان هدایت نمیشود، حتما با طراح بنرتان و یا شرکتی که تبلیغاتتان را انجام میدهد تماس بگیرید، چون ممکن است لینک را بر روی بنرتان قرار نداده باشند و یا آدرس را اشتباه وارد کرده باشند.


من یک بنر تبلیغاتی دارم، چگونه لینک آن را تغییر دهم؟

برای تغییر دادن لینک بنرهای فلش و یا هر تغییر دیگری در محتوای بنر، طراحتان باید این کار را برای شما انجام دهد. اما اگر به طراحتان دسترسی ندارید باید فایل اصلی بنر فلش با پسوند FLA. را داشته باشید تا بتوان آن را تغییر داد.
امابرای تغییر دادن لینک بنر گیف باید با شرکتی که بنرهایتان را تبلیغ میکند تماس بگیرید تا این کار را برایتان انجام دهد، و یا اگر آن بنر بر روی وب سایت خودتان قرار دارد باید از طریق کدهای HTML لینک اختصاص داده شده به بنرتان را تغییر دهید.


چرا در کامپیوترم بنر متحرک گیف را نمی توانم مشاهده کنم؟

برنامۀ پیش فرض ویندوز XP مشکلی برای نمایش بنرهای گیف ندارد و اگر نمیتوانید بنر متحرک را مشاهده کنید احتمالا بنر را بطور کامل دانلود نکرده اید و یا بنر دچار مشکل است.
اما اگر شما از ویندوز 7 و بالاتر از آن استفاده میکنید، این امکان بر روی برنامۀ پیش فرض نمایش عکس وجود ندارد و فایل های گیف متحرک را نمایش نمی دهد. شما باید بنر گیف خود را توسط یک مرورگر مانند Internet Explorer، Chrome، Firefox باز کنید تا بتوانید آن را مشاهده کنید.


چرا بنر گیف من فقط یک بار اجرا می شود و بعد متوقف می شود؟

در تنظیمات خروجی بنرهای گیف دو گزینه موجود است، اینکه فایل لوپ شود و در یک چرخه پشت سره هم نمایش داده شود و یا اینکه این اتفاق نیفتد و فقط یک بار نمایش داده شود.
اگر بنر شما تنها یک بار نمایش داده می شود حتما با طراح بنرتان و یا شرکتی که تبلیغاتتان را انجام می دهد تماس بگیرید تا آن را اصلاح کنند.


چرا بنرهای گیف مثل بنرهای فلش نیستند؟

بنرهای گیف از چند عکس که پشت سر هم قرار میگیرند تشکیل می شوند و اگر تعداد عکس ها زیاد شود حجم بنر هم زیاد می شود و سایت های تبلیغ دهنده بنر شما را بر روی سایتشان قرار نمی دهند. اما تکنولوژی ساخت بنرهای فلش متفاوت است و می توان در آن انیمیشن های متحرک با حجم کم و کیفیت بالا ساخت.


بنر گیف برای تبلیغات بهتر است یا بنر فلش؟

بنر های گیف به دلیل عکس بودن در تمام کامپیوترها و مرورگرها نمایش داده می شوند اما بنر های فلش برای دیده شدن احتیاج به Flash Player دارند که بر روی بعضی از کامپیوترها و مرورگرها ممکن است نصب نباشد و نمایش داده نشوند.
اگر به دنباله یک تبلیغ چشمگیر برای جذب مخاطبتان هستید حتما به سراغ بنرهای فلش بروید اما با این کار ممکن است تعدادی از مخاطبانتان که Flash Player ندارند را از دست بدهید، اما اگر از یک بنر گیف استفاده کنید تمام کاربران میتوانند تبلیغ شما را ببینند اما بدون جلوه های ویژه ای که در بنرهای فلش استفاده می شوند.

 

نظرات  (۱)

, “Oh, my. Can I answer this one?” And she took the floor. Her answer was perfect, “I didn’t just date a non-Mormon. I married one.” While it’s unrealistic to suppose that all non-Mormon spouses will convert to Mormonism, it’s better to marry a stekiard-naepdng non-Member than a jack Mormon of any stripe.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی